.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
اخبار كوتاه حوادث از گلستان

توقيف بيش از 2 هزار و 900 دستگاه وسيله نقليه متخلف، دستگيري سارق زورگير و ... از اهم اخبار كوتاه حوادث از گلستان است.

‌به گزارش شمال نیوز به نقل از معاونت اجتماعي و ارشاد انتظامي گلستان، رئيس پليس راهنمايي و رانندگي استان گلستان از توقيف بيش از 2 هزار و 900 دستگاه خودرو و موتورسيكلت متخلف در اجراي طرح انضباط ترافيكي طي يك ماهه گذشته خبر داد.
عليرضا حسني با اشاره به انجام يك هزار و 53 گشت خودرويي و 405 گشت موتوري توسط ماموران پليس راهنمايي و رانندگي طي يك ماهه گذشته گفت: اجراي طرح‌هاي ويژه انتظامي و ترافيكي نقش مهمي در كاهش تصادفات در سطح شهر و جاده‌ها خواهد داشت.
وي افزود: با وجود كنترل شديد و اعمال قانون از سوي ماموران پليس طي يك ماه گذشته 615 فقره تصادفات در سطح شهرهاي استان به وقوع پيوست كه 368 فقره از اين تصادفات جرحي و 247 فقره خسارتي بوده است.
به گفته وي در اثر تصادفات 419 نفر در سر صحنه تصادف مجروح شدند كه براي مداوا به مراكز درماني انتقال يافتند.
حسني همچنين گفت: طرح برخورد با موتورسيكلت سواران متخلف در دستور كار پليس راهنمايي و رانندگي طي يك ماه گذشته قرار داشت كه در اجراي اين طرح، يك هزار و 189 دستگاه متخلف و مزاحم توسط ماموران توقيف و به پاركينگ انتقال داده شد.
وي افزود: با تلاش ماموران همچنين 730 دستگاه خودروي متخلف نيز توقيف شد.

* دستگيري سارق زورگير
رئيس پليس آگاهي گلستان اعلام كرد: سارقاني كه با چاقوي نامتعارف اقدام به زورگيري مي‌كردند با همكاري به موقع شهروندان دستگير شدند.
داوود سلطاني گفت: اين سه مجرم كه چندين فقره سرقت به عنف و ... را مرتكب شده بودند، در حالي كه قصد داشتند با ادامه اقدامات مجرمانه موجب ايجاد جو ناامني در اين استان شوند، با استفاده از خبرهاي مردمي و هوشياري كارآگاهان به دام افتادند.
وي افزود: در پي اطلاعات و اخبار مردمي مبني بر اينكه افرادي اقدام به سرقت به عنف خودروهاي مدل بالا مي‌كنند، كارآگاهان پليس آگاهي استان گلستان با انجام تحقيقات، محل اختفاي متهمان اصلي را شناسايي و در يك فرصت مناسب آنان را دستگير كردند.
وي ادامه داد: متهمان در بازرسي‌ها اعتراف كرده‌اند كه به بهانه‌هاي مختلف راننده را از خودرو پياده مي‌كردند، سپس با وي درگير شده و پس از ضرب و شتم و تهديد آنان به وسيله چاقوي نامتعارف اقدام به سرقت خودروها مي‌كردند و پس از اوراق كردن خودرو قطعات آن را توسط مالخران به فروش مي‌رساندند.
سلطاني گفت: با شناسايي چند تن از مالباختگان، سارقان راهي زندان شدند و تحقيقات تكميلي در اين زمينه ادامه دارد.

* كشف 17 قطعه شئ تاريخي در بندرگز
فرمانده انتظامي بندرگز گفت: مأموران انتظامي بندرگز حين كنترل خودروهاي عبوري در سه راهي اين شهر، 17 قطعه شئ تاريخي را از خودروي سه قاچاقچي ميراث فرهنگي كشف و ضبط كردند.
ابراهيم ملامحمدزماني افزود: بعد از ظهر روز گذشته مأموران حين كنترل خودروهاي عبوري در سه راهي اين شهر به يك دستگاه پژو 405 كه از گلستان به مازندران در حركت بود مشكوك شده و آن را متوقف كردند.
وي تصريح كرد: مأموران در بازرسي از اين خودرو 17 قطعه شئ تاريخي و عتيقه كشف و خودرو مورد نظر را به پاركينگ انتقال دادند.
فرمانده انتظامي بندرگز اضافه كرد: راننده خودرو و دو سرنشين آن دستگير و ضمن تشكيل پرونده براي سير مراحل قانوني تحويل مراجع قضايي شدند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.188 seconds.